środa, 19 września 2012

Płytki w szklarni i rozmnażanie Stevi

 Udało nam się wykorzystać stare płytki różnych kolorów, ale ułożyć je tak by było harmonijnie kolorystycznie.
 Tak wygląda teraz szklarnia w doniczce dojrzewają pomidory i kiełkuje groszek.
 Tu widzimy doniczkę z pociętą Stevią i cztery nowe, które powstały z tej sadzonki dzięki ukorzeniaczowi.

Zupa z cukini i ogórków na rozgrzanie w ten deszczowy dzień.
Składniki:
marchewka 
kilka plastrów cukini
kilka ogórków
cebula
liść laurowy
pół szklanki wody po kiszonych ogórkach
ziele angielskie
szczypta pieprzu lub chili 
2 łyżeczki curry
sól

Ugotuj warzywa i dodaj przyprawy, konsumuj. Smacznego:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Lubię mieć (choćby niewielki) wpływ na moje otoczenie,świat w którym żyję. Interesuje mnie to co jem, czego używam, jak moja konsumpcja wpływa na środowisko. Robię dobre jedzonko z lokalnych często własnych produktów,mieszam też kremy, odnawiam meble, buduję i pomocnikuje na budowach. Staram się kreatywnie żyć, szukać dobrych rozwiązań na życie bardziej niezależne od stereotypów, z wyboru zależne od emnie, we współzależności z naturą.