piątek, 21 września 2012

Wprowadzamy zmiany:)

Na tym blogu pozostanie tematyka DIY, przepisów, budowania permakultury i codzienne wydarzenia, ale otwieramy drugi blog, na którym  będą tylko konkrety i szczegóły dotyczące budowania i permakultury dla osób zainteresowanych.

Dziś jest zimno, wiec dwa rozgrzewające  przepisy z tego co się nam udaje zebrać w ogrodzie.

Placki cukinii z sosem z tego co się nie powinno walać po lodówce.

Placki:
tyle cukinii ile placów zamierzasz zrobić
dwie łyżki mąki lub więcej
pieprz
sól 
Placki zrobić jak plenzy (placki ziemniaczane)

Sos:
1 cebula
1 pomidor
trochę groszku
pesto
łyżka mąki kukurydzianej
duża pieczarka
trochę papryki (świeżej lub przysuszonej)
łyżka oleju rzepakowego zimnotłoczonego
łyżka mąki sezamowej (opcjonalnie)
pieprz ziołowy
sól
Sos zrobić jak się sosy zwykle robi:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Lubię mieć (choćby niewielki) wpływ na moje otoczenie,świat w którym żyję. Interesuje mnie to co jem, czego używam, jak moja konsumpcja wpływa na środowisko. Robię dobre jedzonko z lokalnych często własnych produktów,mieszam też kremy, odnawiam meble, buduję i pomocnikuje na budowach. Staram się kreatywnie żyć, szukać dobrych rozwiązań na życie bardziej niezależne od stereotypów, z wyboru zależne od emnie, we współzależności z naturą.