wtorek, 4 września 2012

Zaczeliśmy budować portal do szklarni, myślałam że jak już skończyliśmy kopułę pójdzie gładko z wykańczaniem, ale jak zwykle nie jest tak prosto jak w przypuszczeniach. Mimo wszystko *dajemy rade:)....

Powoli zaczęliśmy zaprawiać luksfery z butelek

Dwa filary już widać.

Tak zaczyna wyglądać ściana z luksferów:).

To jest nasz luksfer: dwie pocięte butelki złączone razem odpadem naklejki reklamowej
(może być zwykła taśma)

A tu próbka jak "świeci" taki luxfer

Oprócz portalu robimy też murek wokół szklarni, zaczynamy od zbiornika po prawej, tu widać tylko usypaną ziemie pod murek

a tu murek w technice cordwood:)

Co to cordwood można poczytać tutaj



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Lubię mieć (choćby niewielki) wpływ na moje otoczenie,świat w którym żyję. Interesuje mnie to co jem, czego używam, jak moja konsumpcja wpływa na środowisko. Robię dobre jedzonko z lokalnych często własnych produktów,mieszam też kremy, odnawiam meble, buduję i pomocnikuje na budowach. Staram się kreatywnie żyć, szukać dobrych rozwiązań na życie bardziej niezależne od stereotypów, z wyboru zależne od emnie, we współzależności z naturą.