piątek, 22 lutego 2013

Warsztatowo znów:)

 Trochę się pochwalę:)


 Dzisiejsze zajęcia zaczęły się później, ale...były bardzo gadatliwe.



 Młodzieży Polska przejżała i przemacała wszystkie moje ekokosmetyki oraz ostatnie rękodzieła.

 Najbardziej spodobały im się rozmowy o domach ze słomy i gliny:)
Na zdjęciu Pani wyszła lekko starzej :P
Obejżeliśmy na koniec dwóch dyskusyjnych godzin  trailer filmu cohabitat the movie.



Godzinę później odbyły się zajęcia z robienia ekologicznych kosmetyków, zrobiliśmy  balsamy do ust, peelingi, kule kąpielowe, omówiliśmy część przydatnych ziółek, mięte, nagietka, skrzyp. Dziwnie się robi zajęcia z kosmetyków na samych suszonych produktach, ale no cuż zima jest latem wyjdziemy na łąki:)


Teraz pakuje się na warsztaty do Warszawy i Łodzi....

Będzie HARDCORE peace &green DIY
Bless you!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Lubię mieć (choćby niewielki) wpływ na moje otoczenie,świat w którym żyję. Interesuje mnie to co jem, czego używam, jak moja konsumpcja wpływa na środowisko. Robię dobre jedzonko z lokalnych często własnych produktów,mieszam też kremy, odnawiam meble, buduję i pomocnikuje na budowach. Staram się kreatywnie żyć, szukać dobrych rozwiązań na życie bardziej niezależne od stereotypów, z wyboru zależne od emnie, we współzależności z naturą.