niedziela, 10 lutego 2013

Zmalowałam dzień:)

Z racji że przypomniało mi się ile radości daje tworzenie:) eksperymentuje dla zanjomych..

Tutaj czapeczka dla kolegi który chce zrobić prezent koleżance, której dawno nie widział

Czapka jest czarna i nie bardzo ją tu widać ale widać puszysty i duży kwiatek w kolorach rasta:)

Tutaj słońce nad łóżkiem, w nowo wykończonym pokoju.
wzbogaca zimno-beżowo-brązowe odcienie w pokoju.
przydały by się to jeszcze czerwone poduszki i elementy orientalne.
 Pomagałam też w wybraniu zaokrąglonej formy półek.

.
 Złoty dysk nad wejściem do pokoju, zlokalizowany tak by przynosił właścicielowi pomyślność, a przynajmniej tak pisze w książkach do aranżacji wnętrz. Że dobrze jest umieszczać w najbliższym otoczeniu symbole rzeczy, których sobie aktualnie życzymy.

Żyrafki w garderobie:) miły element na rozpoczęcie dnia. Wychodzisz z łóżka chcesz się ubrać. Idziesz do garderoby, a tam dwie żyrafy uśmiechające się do Ciebie:)
Obdarowany był bardzo zadowolony z żyrafek chociaż jest już duży a żyrafki wyglądają jak stworzone dla małych dzieci..... Szczerze każdy z nas jest trochę mały w środku i potrzebuje takich właśnie miłych, małych rzeczy co cieszą kiedy dzień wydaje się być pochmurny i ponury.

Ja potrzebuje ...a Ty?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Lubię mieć (choćby niewielki) wpływ na moje otoczenie,świat w którym żyję. Interesuje mnie to co jem, czego używam, jak moja konsumpcja wpływa na środowisko. Robię dobre jedzonko z lokalnych często własnych produktów,mieszam też kremy, odnawiam meble, buduję i pomocnikuje na budowach. Staram się kreatywnie żyć, szukać dobrych rozwiązań na życie bardziej niezależne od stereotypów, z wyboru zależne od emnie, we współzależności z naturą.