piątek, 26 października 2012

Barter (wymiana bezgotówkowa) trwa!!!

Barterowe paczki na dobre zagościły w moim tygodniowym harmonogramie:)



Dziś przyszła mi paczka z aloesem, żyworódką i nasionami ogórecznika nasturcji  i zagadkowych rzodkiewek:)

Zachęcam ludzie wymieniajta się:) NP ze mną zawsze dokładam bonusów do paczki:)


Na zachętę zapiekanki z jaglanym serem:)

Składniki:
bagietka
cebula
pomidory
pieczarki
2 łyżki oleju zinotłoczonego
pół szklanki kaszy jaglanej
dwie łyżki mąki kukurydzianej
pół szklanki jogurtu tybetańskiego
sól przyprawa do bigosu lub gyrosu w zależności od upodobań:)

5 ostatnich składników zmiksować i posmarować nimi bagietkę, 
nałożyć pieczarki i inne warzywka:)
Wrzucić do gorącego piekarnika po  ścięciu "sera" wyjąć z piekarnika zakeczupić:)

Jutro jadę na działkę pracować, więc trzeba się dobrze posilić idę zrobić zupę:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Lubię mieć (choćby niewielki) wpływ na moje otoczenie,świat w którym żyję. Interesuje mnie to co jem, czego używam, jak moja konsumpcja wpływa na środowisko. Robię dobre jedzonko z lokalnych często własnych produktów,mieszam też kremy, odnawiam meble, buduję i pomocnikuje na budowach. Staram się kreatywnie żyć, szukać dobrych rozwiązań na życie bardziej niezależne od stereotypów, z wyboru zależne od emnie, we współzależności z naturą.