niedziela, 21 października 2012

Ciasto mi wyszło!!! NASTĘPNY DOBRY FILM:)

Ciasto kawowo czekoladowo kokosowe





Przepis na to wegańskie ciasto krąży po necie non stop:)

proporcja mała porcja ciasta:
szklanka mąki kukurydzianej
pół szklanki cukru
 łyżka proszku do pieczenia
1/3 szklanki oleju lub 1/3 kostki wegańskiej margaryne
pół szklanki wody
dwie łyżki kakao
Zmiksuj, włóż do formy, upiecz.
krem:
szklanka mleka sojowego
budyń lub mąka ziemniaczana 
łyżka cukru, 
łyżka mleka roślinnego w proszku (opcjonalne)

Przygotuj jak budyń, nałóż równomiernie na ciasto, posyp grubo kokosem

Łakotnik jest potrzebny gdy jest zimno na dworze, 
 a ty masz dobry film do obczajenia.
np ANONIMUS - HISTORIA AKTYWIZMU
gorąco polecam:)



na wierzch sporo posypki kokosowej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Lubię mieć (choćby niewielki) wpływ na moje otoczenie,świat w którym żyję. Interesuje mnie to co jem, czego używam, jak moja konsumpcja wpływa na środowisko. Robię dobre jedzonko z lokalnych często własnych produktów,mieszam też kremy, odnawiam meble, buduję i pomocnikuje na budowach. Staram się kreatywnie żyć, szukać dobrych rozwiązań na życie bardziej niezależne od stereotypów, z wyboru zależne od emnie, we współzależności z naturą.