piątek, 19 października 2012

Moja babeczka pochazi z Chrzanowa- POLSKI TYBET:)

Zaniedbałam bloga kulinarnie co nie znaczy ze nie gotuje. Owszem, ostatnio mniej:) Ale za to wyczarowuje więcej wegańskich specjałów. Nawet nie są bardzo skomplikowane, ot jak zrobić wegański serek na szybko ?
Trzeba mieć w lodówce droższe niż 4 zł mleko roślinne i grzybka tybetańskego. 
Grzybka mogę odstąpić(wyśle pocztą:), mleko sojowe odpowiednie można kupić za 6 zł w Tesco

Jak zrobić jogurt wegański?
Do szklanki mleka sojowego roślinnego wkładamy grzybka tybetańskiego, czekamy 1 dzień  jest:)
Tak wyglada grzybek podczas codziennego robienia jogurtu rozmnaża się i powiększa:)

Teraz możemy zrobić serek, proporcje zmieniajcie w razie upodobania.

Serek chrzanowy Babeczki na bazie jogurtu sojowego z grzybkiem tybetańskim

Składniki:
4 łyżki jogurtu tybetańskiego
2 łyżki chrzanu
pieprz ziołowy(lub czarny) i sól

Wykonanie:
Mieszamy:)

Smakować:)

Jeśli potrzebujesz grzybka napisz mi wiadomość/komentarz a ja Ci wyślę pocztą np w zamian za paczkę nasion albo fajną sadzonkę:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Lubię mieć (choćby niewielki) wpływ na moje otoczenie,świat w którym żyję. Interesuje mnie to co jem, czego używam, jak moja konsumpcja wpływa na środowisko. Robię dobre jedzonko z lokalnych często własnych produktów,mieszam też kremy, odnawiam meble, buduję i pomocnikuje na budowach. Staram się kreatywnie żyć, szukać dobrych rozwiązań na życie bardziej niezależne od stereotypów, z wyboru zależne od emnie, we współzależności z naturą.