sobota, 20 października 2012

Topinambury

Wróciłam strasznie zmęczona z działki  wyrwałam kilka łodyg topinamburów, boże jak długo trwało ich wybieranie. Mam z nich dwa duże wiadra bulw, jakby ktoś był zainteresowany chętnie się wymienię:)

Sos topinamurowy::
kilka dużych dojrzałych bulw topinamburu
2 duże cebule
kilka plastrów cukini
pomidor
 pół szklanki mąki
pół szklanki mleka sojowego naturalnego
świeży majranek
sól i pieprz

Wszystko kroimy w kostkę wrzucamy na olej w kolejności od najtwardzszego do najmniej twardego:)
 i podsmażamy. Dodajemy wymieszanej mąki wymieszanej z mlekiem majrankem i solą.

 Smacznego!

 Oprócz topinamburu nadal rosną dynie.
  I Fasolnik Chiński, tutaj widać jego kwiaty.

 A tu widać jakie fasolnik ma dłuuuuugie strąki.

 Pomidory cały czas rosną.

 Rośnie też groszek, ciekawe kto go zapyli, na owady za zimno;/.

Tu rozmnażam truskawki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Lubię mieć (choćby niewielki) wpływ na moje otoczenie,świat w którym żyję. Interesuje mnie to co jem, czego używam, jak moja konsumpcja wpływa na środowisko. Robię dobre jedzonko z lokalnych często własnych produktów,mieszam też kremy, odnawiam meble, buduję i pomocnikuje na budowach. Staram się kreatywnie żyć, szukać dobrych rozwiązań na życie bardziej niezależne od stereotypów, z wyboru zależne od emnie, we współzależności z naturą.