środa, 3 października 2012

Warsztaty Ekomotywa ekokosmetki:)

Coraz częściej zdarza mi się prowadzić warsztaty z robienia kosmetyków ekologicznych tu zdjęcia 
z ostatnich warsztatów w Zagórowie na festynie dla dzieci. Szkoda, że nie
sfotografowałam żadnego z nich usmarowanego sodą:)

niżej podam przepis na kulki kąpielowe, które pokazywałam jak robić:)
na zdjęciu nie widać dzieci są tylko panowie zaaferowani "z czym są knedle, którymi częstuje"


Kule kąpielowe
Składniki:
2 szklanki sody oczyszczonej
pół szklanki kwasku(opcjonalnie bez, ale nie będą musować)
świeże zioła (ja miałam miętę) lub płatki kwiatów, najlepiej jadalnych
olej tyle żeby "knedle" miały pożądaną konsystencje
olejek zapachowy


Mieszamy wszystko i formujemy kulki wielkości mini pączka
nie zjadamy, raczymy się nimi w kąpieli wrzucając je do ciepłej wody.

Można je też potraktować jako jednorazowe porcje na piling  i trzymać w lodówce.

2 komentarze:

O mnie

Moje zdjęcie
Lubię mieć (choćby niewielki) wpływ na moje otoczenie,świat w którym żyję. Interesuje mnie to co jem, czego używam, jak moja konsumpcja wpływa na środowisko. Robię dobre jedzonko z lokalnych często własnych produktów,mieszam też kremy, odnawiam meble, buduję i pomocnikuje na budowach. Staram się kreatywnie żyć, szukać dobrych rozwiązań na życie bardziej niezależne od stereotypów, z wyboru zależne od emnie, we współzależności z naturą.