sobota, 17 listopada 2012

Ekokosmetyki:D

Propaganda ekologiczna to coś co uwielbia moja mama. 
Ona jest bardzo ZA, ale ..."no nie wie z czym to się je":)

Z pomocą mojej mamie przychodzi Marke Frosch i Alterra z Różanego Pana

 Ta marka udostępnia płyny do mycia naczyń, płyny do mycia uniwersalne, do brodzików, do płytek  i pewnie coś jeszcze o czym nie wiem.

Alterra to marka Różanego Pana, która ma tylko ekologiczne kosmetyki. Mydełka szampony, żele pod prysznic, dezodoranty w kulce, mydełka kremy i multum innych dobrych kosmetyków w fajnej cenie:)
W Różanym Panie można też kupić pastę do zębów Himalaye nie jest co prawda moja ulubiona ale smakuje miętą i kosztuje 10 zł, a dyszka jest dla mojej mamy jeszcze do przyjęcia:). Tak więc moc produktów które ułatwiają nam szaraczkom ekokonsmpcje tanio zdrowo, kolorowo, że tak powiem propagandowo:P.


Pojutrze znowu mam warsztaty z ekokonsumpcji tym razem w starszej grupie wiekowej, jak macie ochotę możecie trzymać kciuki żeby mnie nie zjedli.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Lubię mieć (choćby niewielki) wpływ na moje otoczenie,świat w którym żyję. Interesuje mnie to co jem, czego używam, jak moja konsumpcja wpływa na środowisko. Robię dobre jedzonko z lokalnych często własnych produktów,mieszam też kremy, odnawiam meble, buduję i pomocnikuje na budowach. Staram się kreatywnie żyć, szukać dobrych rozwiązań na życie bardziej niezależne od stereotypów, z wyboru zależne od emnie, we współzależności z naturą.