niedziela, 25 listopada 2012

Śpiewająco jadę szukać doniczek na wiosnę.


Ten tydzień jest wyjątkowo zimny... dla maluchów

Miejskie topinambury nie wzrosną szybko, więc pakuje sadzonki w doniczki.

gorące papryczki (chili)
Na szkodnik wiosną jak znalazł:)


tu powinno być zdjęcie papryk i tulipanów co z nimi rosną

ale nima.. bo aparat pożyczyłam....

Więc na pocieszenie film dla chłopaka, który ma tak samo śliczne widoczne mocno dziąsła kiedy się uśmiecha jak ta Pani, wiem, że bełkocę ale to z M.:)


Coś tu jeszcze wkleję, ale później....

Jadę na cn szukać freegan doniczken na skipie

Oczko dla tego co zrozumie, a jak mnie nie wsypie to wyśle mu sadzonki za friko:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Lubię mieć (choćby niewielki) wpływ na moje otoczenie,świat w którym żyję. Interesuje mnie to co jem, czego używam, jak moja konsumpcja wpływa na środowisko. Robię dobre jedzonko z lokalnych często własnych produktów,mieszam też kremy, odnawiam meble, buduję i pomocnikuje na budowach. Staram się kreatywnie żyć, szukać dobrych rozwiązań na życie bardziej niezależne od stereotypów, z wyboru zależne od emnie, we współzależności z naturą.