czwartek, 15 listopada 2012

Poradniki ekokonsumenta

Każdy konsument który ma ambicję uskuteczniać swoją konsumpcję w bardziej ekologiczny sposób, może sobie ułatwić tę "katorgę"  czytając poradniki

NP TEN JEST GENIALNY!!!!!





Nie chcę mi się wszystkiego analizować ale chętnie zerknę na buzie która pokazuje co jest ok a co nie do przełknięcia.

Mam i tak o tyle łatwiej, że nie jem mięsa i unikam wszystkiego co odzwierzęce.
Tu przydaje mi się bardzo strona  WP:)


Chciałabym żeby takich portali było więcej, ale jest jak jest

Sama tez odkrywam wiele wegańskich produktów
Np Paprykarz wegetariański DEGI, który jest absolutnie max tani 1,49 i nie mam żadnych podejrzanych substancji. Niedługo zamieszczę zdjęcie, polecam.

Dziś sałatka z niedojrzałych zielonych pomidorów
1 kg zielonych pomidorów 2 średnie cebule 1 średnia papryka ½ litra wody ½ szklanki octu 10% 3 płaskie łyżki soli 7 łyżek cukru liście laurowe ziele angielskie pieprz

Źródło: http://www.smaczny.pl/przepis,salatka_z_zielonych_pomidorow
Copyright © Smaczny.pl

1,5 kg zielonych pomidorów
0,5 kg cebuli
kilka marchwi
kilka papryk
1/2 szklanki oleju
1/2 szklanki octu (10%)
1/2 l wody
2 łyżki soli
 7 łyżek cukru
 liście laurowe
Zdjęcie później
kładniki: 1 kg zielonych pomidorów 2 średnie cebule 1 średnia papryka ½ litra wody ½ szklanki octu 10% 3 płaskie łyżki soli 7 łyżek cukru liście laurowe ziele angielskie pieprz

Źródło: http://www.smaczny.pl/przepis,salatka_z_zielonych_pomidorow
Copyright © Smaczny.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Lubię mieć (choćby niewielki) wpływ na moje otoczenie,świat w którym żyję. Interesuje mnie to co jem, czego używam, jak moja konsumpcja wpływa na środowisko. Robię dobre jedzonko z lokalnych często własnych produktów,mieszam też kremy, odnawiam meble, buduję i pomocnikuje na budowach. Staram się kreatywnie żyć, szukać dobrych rozwiązań na życie bardziej niezależne od stereotypów, z wyboru zależne od emnie, we współzależności z naturą.