czwartek, 8 listopada 2012

Wujek Samo Dobro szuka domu.

Wychodzę dzisiaj z domu, i patrzą kot na klatce, mały białawy miałczy przeraźliwie, daje się pogłaskać....i widać że niczyj.

Głodny trochę brudniasty jest u mnie na "tymczasie", ale jamnik go ledwo ledwo toleruje w innym pokoju więc niestety nie może zostać.


Szukam Kotkowi domu jest 
... wybitnie grzeczny
... zwykle leży albo się bawi
... nie jest agresywny nawet wobec psa który na niego warczy
... lubi pić wodę (nie dam go osobie która będzie podawała kotu krowie mleko, to szkodzi kotom!)
... nie wyrywa się nie gryzie nie ucieka jednym słowem leloch
... nie jest ogólnie wybredny czy kapryśny mogłabym go nazwać Wujek Samo Dobro

Osoby które są zainteresowane danie tymczasu lub dobrego domku proszone o kontakt
663929150


Przyłożył swój nos do mojego nosa i w jednej chwili opowiedział mi prawdę o świecie:)
 Julian vel WUJEK SAMO DOBRO znalazł wspaniały dom w Ostrowie Wlkp.
 i od dzisiaj nazywa się MR ORANGE,
 Świat jest piękny ludzie są wspaniali żeby wszystkie kotki swój domek miały:)
 Mad Marliv

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Lubię mieć (choćby niewielki) wpływ na moje otoczenie,świat w którym żyję. Interesuje mnie to co jem, czego używam, jak moja konsumpcja wpływa na środowisko. Robię dobre jedzonko z lokalnych często własnych produktów,mieszam też kremy, odnawiam meble, buduję i pomocnikuje na budowach. Staram się kreatywnie żyć, szukać dobrych rozwiązań na życie bardziej niezależne od stereotypów, z wyboru zależne od emnie, we współzależności z naturą.