piątek, 16 listopada 2012

Wymiennik



Mania wymian trwa znalazłm świetny aczkolwiek jeszcze  mało popularny 
w Polsce portal do wymiany.

Możesz oddać rolki, dostać ciastko, poprosić kogoś o naprawę roweru.
Przejżysty system rekomendacji trochę nas zabezpiecza przed nierzetelnymi wymiennikami.
Zamiast pieniądza mamy alterki, portal ten jest międzynarodowy i .. zainspirował mnie do nauki innych języków...:D teraz będę szukać odmian w ojczystych krajach danych roślin i nie będę musiała dociekać skąd pochodzą nasiona:D:D:D



http://wymiennik.org/

Najpierw zgłosiłam potrzebę nasion później nadmiar nasion na wymianę:)
Ludzie zapiszta się i wymieniajta :D

Polecam a jakże:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Lubię mieć (choćby niewielki) wpływ na moje otoczenie,świat w którym żyję. Interesuje mnie to co jem, czego używam, jak moja konsumpcja wpływa na środowisko. Robię dobre jedzonko z lokalnych często własnych produktów,mieszam też kremy, odnawiam meble, buduję i pomocnikuje na budowach. Staram się kreatywnie żyć, szukać dobrych rozwiązań na życie bardziej niezależne od stereotypów, z wyboru zależne od emnie, we współzależności z naturą.