poniedziałek, 24 października 2011

Nalewka hibiskusowa słodka

Spyritus szklanka
Szklanka cukru
Szklanka wody
Garść hibiskusa
Garść rodzynek
Garść imbiru suszonego
Garść goździków
Garść kory
Garść gwiazdek anyżu

Możesz o którejś garści zapomnieć jak niemasz:)

Zalać przyprawy spirytusem i odstawić w słoiku na kilka tygodni, puźniej dodać cukru i wody, znowu odstawić, kiedy cukier przestanie pracować dodać wody dla zmniejszenia procentów. Odstawić na dwa tygodnie. Delektuj się:)



Doskonała do smarowania biszkopta na ciasto:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Lubię mieć (choćby niewielki) wpływ na moje otoczenie,świat w którym żyję. Interesuje mnie to co jem, czego używam, jak moja konsumpcja wpływa na środowisko. Robię dobre jedzonko z lokalnych często własnych produktów,mieszam też kremy, odnawiam meble, buduję i pomocnikuje na budowach. Staram się kreatywnie żyć, szukać dobrych rozwiązań na życie bardziej niezależne od stereotypów, z wyboru zależne od emnie, we współzależności z naturą.