wtorek, 15 stycznia 2013

Chcesz mieć wiecznie młodą żonę?

Chcesz mieć wiecznie młodą żonę/męża ? Karm swoją połówkę świeżymi warzywami i owocami:)

http://www.odditycentral.com/news/70-year-old-woman-looks-like-she-just-turned-40-thanks-to-vegan-diet-and-rainwater.html




Już kiedyś pokazywałam tę Panią ale oglądam jej filmy często bo ..
 cały czas  przypomina mi że mam jeść więcej warzyw i owoców:)


Dzięki niej każdy dzień zaczynam od świeżych owoców lub warzyw.
 Oj wszystko zjadłam rano teraz został mi  tylko kokos, którego nie umiem odpowiednio 
walnąć żeby go przepołowić... no cóż.


Zima sroga w toku ... bo z owocami i warzywami ciężko więc wieczorem posilam się dziś 
taniutkimi kluskami śląskim typu kopytka z żurawin. Oby do wiosny, na pewno dzięki niej będzie bardziej surowo.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Lubię mieć (choćby niewielki) wpływ na moje otoczenie,świat w którym żyję. Interesuje mnie to co jem, czego używam, jak moja konsumpcja wpływa na środowisko. Robię dobre jedzonko z lokalnych często własnych produktów,mieszam też kremy, odnawiam meble, buduję i pomocnikuje na budowach. Staram się kreatywnie żyć, szukać dobrych rozwiązań na życie bardziej niezależne od stereotypów, z wyboru zależne od emnie, we współzależności z naturą.