wtorek, 22 stycznia 2013

Miły dzień się kończy następny pewnie będzie milszy:)

Muszę się przygotować na jutrzejsze zajęci z dziećmi:Warsztaty z UP-cyklingu:)

Będę robiła z nimi sukienkę i dziś też taką na próbę przygotowałam:)

 Zwykła duża koszulka

 Odcinamy od ramienia do ramienia wszystko.

Łączymy rękawy



Jutro zdjęcie gotowej sukienki:)
 Jak ją wykończę z dziećmi:)



 Tu zrobiłam piórnczek:)


 Piórniczek dla nasionek, a nie piórek:)
 
 A tu bałwanek dla Rewolucji  Żywnościowej:)
Śnieg się nie lepił więc wyszedł koto-bałwanek w poziomie:)

 Bałwanek z daleka:)

 A tu ja z Panią Amelią wspóautorką na śniegu odstawiamy aniołki, zdjęcie robi jej mama,
która też dzielnie z nami budowała bałwanka.

A tu bluzki które dzisiaj tnąc wzbogaciłam.

 Tu bluzka złożona na pół i pocięta
Tu jak wygląda teraz:)

 Tu zwykła bluzka już pocięta...

 Tu bluzka już wykończona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Lubię mieć (choćby niewielki) wpływ na moje otoczenie,świat w którym żyję. Interesuje mnie to co jem, czego używam, jak moja konsumpcja wpływa na środowisko. Robię dobre jedzonko z lokalnych często własnych produktów,mieszam też kremy, odnawiam meble, buduję i pomocnikuje na budowach. Staram się kreatywnie żyć, szukać dobrych rozwiązań na życie bardziej niezależne od stereotypów, z wyboru zależne od emnie, we współzależności z naturą.