środa, 23 stycznia 2013

Wariacje ekologiczne z gimnazjalistami:)

Oto moja gromadka, która jeszcze się nie spodziewa prania w główkach:)

 Widać po ich minach, że "bardzo" chcą się zabrać do dzieła:)

 Po chwili nie wróżących dobrze spojrzeń zabrali się do dzieła:)
 I zaczęli ciąć i wyplatać bluzeczki i sukienki.

 Chłopy dzielnie i w skupieniu uszyli piórniki z odpadowych guzików i filcowych kawałków.

 Tu te najbardziej kolorowe:)

Tu sukienka jednej z dziewczynek z dużym filcowym sercem:)

Tu etui na komórkę jeszcze nie wykończone.

Na zakończenie mieliśmy godzinną dyskusje warsztaty o odpowiedzialnej konsumpcji, budownictwie ekologicznym i ekologicznej uprawie roślin:)
 Te trzy ostatnie zdjęcia to zdjęcia z mojej prezentacji dla dzieci.

Z zadumanych i niechętnych aktywności nastolatków, w ciągu godziny nastąpiła zmiana
na chętne do roboty i dyskusji dzieciaki :D

A tu prezenty które mi zrobili na zajęciach

 Naszyjnik z filcu od dziewczyn:)

Bluzka z przeplecionymi rękawami od chłopca, który nie chciał się dać sfotografować:)

Kocham tą pracę:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Lubię mieć (choćby niewielki) wpływ na moje otoczenie,świat w którym żyję. Interesuje mnie to co jem, czego używam, jak moja konsumpcja wpływa na środowisko. Robię dobre jedzonko z lokalnych często własnych produktów,mieszam też kremy, odnawiam meble, buduję i pomocnikuje na budowach. Staram się kreatywnie żyć, szukać dobrych rozwiązań na życie bardziej niezależne od stereotypów, z wyboru zależne od emnie, we współzależności z naturą.