środa, 23 stycznia 2013

Przepisy na różności

Przypomniał mi się wege PAPNIK Z SYLWESTRA:)


 Nie podałam przepisów na potrawy więc zrobię to teraz:)

Otóż tu widzimy na pierwszym planie sosy trzy:
Masło kukurydziane 
Składniki: pół puszki kukurydzy, pół puszki albo szklanka gotowanej fasoli, kurkuma, sól, łyżka, dobrego oleju i piepr, opcjonalnie namczone ziarna słonecznika
Przygotowanie: miksujemy dokładnie


Sos z avocado i groszku
Składniki: pół puszki groszku, jedno dojrzałe avocado, pieprz ziołowy, sól, łyżka, dobrego oleju i pieprz
Przygotowanie: miksujemy dokładnie
Sos z suszonych pomidorów:)
Składniki: suszone pomidory, świeży pomidor, pół puszki albo szklanka gotowanej fasoli, przyprawa do gyros, sól, łyżka, dobrego oleju i pieprz, można dodać czosne, opcjonalnie sezam
Przygotowanie: miksujemy dokładnie
Kule z rużu z curry
Składniki: ryż ,sól, curry, można dodać kmin lub kminek jak kto lubi
Przygotowanie: Gotujemy biały ryż i dodajemy curry w trakcie gotowania

Paszteciki z ciasta francuskiego
Składniki: ja akurat miałam ciasto z biedronki, czerwona fasola cebula sos pomidorowy sezam
Przygotowanie: Zawijamy podduszony farsz w ciasto i zapiekamy.

Leczo z tego co miałam
Składniki: dynia, lub/i cukinia, kukurydza, cebulka papryka, marchewka pomidory, sos pomidorowy, fasola czerwona i różne takie + przyprawy najchętniej do gyros:)

Przygotowanie: Tak jak babcia was uczyła tak róbcie:)
Dzisiaj nie napisze wszystkiego bo: raz nie pamiętam już, a dwa trza się szykować spać:)





Tak mi wszystko smakowało, że mniamcik!

Obiecuję sobie, że jak będę miała domek co niedziele lub sobotę będę urządzała proszone obiadki 
i będę karmić obficie siebie, rodzinkę i znajomych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Lubię mieć (choćby niewielki) wpływ na moje otoczenie,świat w którym żyję. Interesuje mnie to co jem, czego używam, jak moja konsumpcja wpływa na środowisko. Robię dobre jedzonko z lokalnych często własnych produktów,mieszam też kremy, odnawiam meble, buduję i pomocnikuje na budowach. Staram się kreatywnie żyć, szukać dobrych rozwiązań na życie bardziej niezależne od stereotypów, z wyboru zależne od emnie, we współzależności z naturą.