wtorek, 29 stycznia 2013

Szklarnia Zimą

Musiałam zobaczyć co się dzieje w szklarni w styczniu.

 Na dachu mnóstwo śniegu około 5 cm warstwy, ale nigdzie dziur nie widać.

 Na ścianach lodowo:) Widok w środku.

 Temperatura na plusie wyraźnie zaskakująca


 Okno ze szklarni na świat.

 Tu widzimy szarobure wnętrze i grządki pokryte poplonem.

 Jest zimno więc herbatka.

Kto powiedział, że w zimie nie można robić pikników:)


 Tutaj książka bardzo starej daty (starsza odemnie:) wydana w 1976
Treść obejmuje szeroko pojete zagadnienia ekologiczne i jest nad wyraz aktualna.
POLECAM!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Lubię mieć (choćby niewielki) wpływ na moje otoczenie,świat w którym żyję. Interesuje mnie to co jem, czego używam, jak moja konsumpcja wpływa na środowisko. Robię dobre jedzonko z lokalnych często własnych produktów,mieszam też kremy, odnawiam meble, buduję i pomocnikuje na budowach. Staram się kreatywnie żyć, szukać dobrych rozwiązań na życie bardziej niezależne od stereotypów, z wyboru zależne od emnie, we współzależności z naturą.