piątek, 25 stycznia 2013

ŁÓDŹ - ostatni dzień mojej przygody z dzieciakami


Dzisiaj dzień spędzimy w Łodzi, mieście dla mnie magicznym choć bardzo odpychającym architektonicznie:) bardzo dużym, odległym, przestrzennym i niemal przerażającym, ale z bardzo kuszącym ludźmi, których tu poznałam i którzy starają się ze Łodzi wielkiej i nieokiełznanej zrobić bezpieczne twórcze miejsce do życia dla siebie i innych, obojętnie czy im to wyjdzie czy nie 

CHWAŁA IM ZA TO!!!!

Ostatni dzień półkolonii w Ostrowitem
 Czekamy za prezentacją filmów.


 W kinie film o pobycie Kirka Douglasa w Polsce. Nie wiem kto to był przykro mi:)
Ale podobno sławny.
Szczerze na mnie największe wrażenie zrobił film jajko.


 Tutaj trailer
Jajko zobaczcie koniecznie- stary film, który może nie "zmusza", ale pokazuje i wciąga oglądającego w podziwianie cudu jakim jest codzienność.


 Sala zdjęciowa w szkole filmowej

 Nasz ekipa filmowa z Ostrowa


Tutaj wystawa lalek z centrum animacji, są malutkie ale dopracowane w najmniejszych szczegółach.

 Miś uszatek w pełnej krasie w swojej sypialni w której zawsze mnie żegnał piosenką na dobranoc:)



 Świnki uszatkowi przyjaciele:)


 Kto oglądał misia uszatka? Przyznajcie się!


 Kolargol i jego rodzina:D


Bardzo ładnie wykonane misie.

 A u Pan Kleks.

 Tutaj bajka o PIK POKU, uwielbiałam ją.


 Tej bajki tez nie pamiętam, może Wy pamiętacie?

 Nie wiem co to za bajka, ale laleczki i scenografia prześliczne:)


Na koniec rozdałam kartki pamiątkowe dla dzieci z kontaktem do mnie na odwrocie.
Może sposób patrzenia na ekologię jaki im pokazałam zaciekawi ich  i zechcą o nim poczytać:).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Lubię mieć (choćby niewielki) wpływ na moje otoczenie,świat w którym żyję. Interesuje mnie to co jem, czego używam, jak moja konsumpcja wpływa na środowisko. Robię dobre jedzonko z lokalnych często własnych produktów,mieszam też kremy, odnawiam meble, buduję i pomocnikuje na budowach. Staram się kreatywnie żyć, szukać dobrych rozwiązań na życie bardziej niezależne od stereotypów, z wyboru zależne od emnie, we współzależności z naturą.